wtorek, 16 sierpnia 2016

Aplikacja Au Pair Care cz.1

Cześć misiaczki :*
Czy tylko ja zawsze mam problemy jak zacząć te całe moje wywody? Bo ranyyy...wpatruje się w tą migającą kreskę i przysięgam, że zaraz mnie szlag trafi. Najchętniej to bym zaczęła pisać od połowy zdania i tak zrobię o i tak po tytule wiadomo o czym tu będzie pisane. Wszyscy ogólnie mówili czy na jakiś blogach/forach/grupach o całej tej aplikacji i ile to jest tego do załatwiania, biegania, ale tak naprawdę nikt sobie nie zdaje z tego wcześniej sprawy.
Na wstępie informuje, że nie ma żadnego listu teraz, przynajmniej nie w APC, tylko parę pytań odnośnie rodziny, zainteresowań, jazdy samochodem, co będziesz robić po programie, co będziesz robić z dziećmi i dlaczego będziesz dobrą/idealna Au Pair. Całe to pisanie i uzupełnianie informacji zajęło mi z 30 minut, a byłam przygotowana na siedzenie przez komputerem z dobre 3h :)
Referencje - wszystko uzupełniacie sami a potem tylko rodzice dzieciaków, którymi się opiekowaliście muszą potwierdzić te wszystkie informacje i dodatkowo powiedzieć ile was znają, ocenić w skali od 1-5 i zaznaczyć w tabelce jacy jesteście. Wszystko oczywiście po angielsku, więc jeśli te osoby nie znają angielskiego ( jak było u mnie) musicie im pomóc w tłumaczeniu i wypełnianiu.
Zdjęcie - musicie mieć minimum 10. W tym zdjęcia z dzieciakami, z przyjaciółmi, rodziną i jak robicie rzeczy, które lubicie. Oczywiście na każdym zdjęciu musicie być obecni.
 Tu jest kilka zdjęć jakie do tej pory tam dołączyłam :)
PS 1. Post podzielony na 2 części ze względu an to, że tylko tyle udało mi się zrobić :) Dajcie znać w komentarzach czy chcecie przeczytać jak odpowiadałam na pytania w aplikacji
PS 2. Za równe 7 dni mam Interviem w Krakowie, więc trzymajcie kciuki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz